.. jag bloggar? NAJS. typ.. ellernåt :D mohahaha

Hahahah bloggar för G nu. Dutti jag.

Anywayyyys, Idag segade vi kvar i skolan, började typ.. SENT :D
å slutade sent. Men de e typ lungt, för ja har fan ändå inget bättre för mig.

Och alltså nej, detta funkar inte. Kan inte skriva IDAG GJORDE JAG DETTA OCH DETTA OCH DETTA OCH DETTTTTTTTTTA. ( en jävla massa detta) får rysningar och kväljningar.
Tralalal.


Och det känns inte heeelt okej att planerna inför nyår har döttt... fuck.
Men de löser sig nog. i guess...

Och flumflum inlägg, har glömt hur man bloggar. hahahhaha sÄmst.
bara så ni vet så börjar mitt hår bli långt :o heelt gAlet. kulkul.

OCH SNART SKA JA PIERCA LÄPPPEN :D WOOOOOH. eller efter jul.
Men de är ju jul snart. Så de är ju snart. TREVLIGT.

KOM PÅ ATT JA MÅSTE REDIGERA BILDER :o fan.. jaja. sämsta och fulaste och konstigaste och flummigaste inlägget nånsin. Men JAJA.
Pusspuss<333 :D



Kommentarer
Postat av: Carro

vi kanske ska va hos mig jöh?:P

2009-12-10 @ 20:02:37
URL: http://carolinelindamarie.blogg.se/
Postat av: fanny

vill också pierca läppen!!

2009-12-16 @ 18:57:11
URL: http://fannyhenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0