mitt höstlov

hallåå..
fan vilket värt lov, tror jag.
Har haft det asnajs med mina fina flickor, har träffat en massa folk! fast ändå känns de som att ja bara suttit hemma och ätit chips.
haha.

På måndagen så sov jag hos Fanny med Hanna, vi åt massa gott, och jag hade en EGEN sprutgrädde ! GUULD. vi kollade film iaf. mysmys. Fula va vi. skitfula. hahahha :D

På tisdagen så var jag först med fanny, hanna, alice och lisa hos lisa och spelade spel och åt bullar, massa myys! Sen på kvällen sov jag & fanny hos Em i Åkerberga, först kollade vi på hennes ridning .. sen så kollade vi film hos henne... Och åt popcorn. muums! saknat min Em<33

På onsdagen så var jag, fanny, hanna, jossan, carro och emelie hos zäta! åt godis, chips och kollade skrcäkfilm, haha va så jävla rädd! Sen drog carro&emelie och vi resten chillade gAAAAAAAlet. Gick även ner i källaren. Jag var så jävla flummig, så de va najjjjs!!

På torsdagen så gjorde jag INGENTING... skulle varit med en viss människa, men henne blev jag ju galet dissad av. mh kul.

På fredagen, alltså igår så var jag i staden med mamma och elin först, vi shoppade galet. eller nja. typ. najs när mamma betalar. Kan visa sen vad som inhandlades! :)
Åkte hem, skulle ha hemmakväll bara. Men sushi och chips. Men sen fick jag lite sms från en viss victor, och en halvtimma senare satt ja på bussen till slussen, mötte sabine och hennes ursköna polare, vi drog till victor där de va .. krök. Massa najs vare faktiskt. hade sjukt kul.
kvällens citat måste ändå vara "du gick i den lesbiska klassen va?" & "hej, jag hade beställt en polisbil.." hahaha. Blev även instängd i en garderob. massa annat galet.


oOj, kände att teten om igår blev längst, men dfen minns ja mest av .. haha mitt minne suger apballe. hehehe.
Nu ska jag göra ngt annat nerdigt.
puuusshej.

Kommentarer
Postat av: Emelie

<33333333333333333

2009-11-01 @ 11:01:32
URL: http://eemelies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0