hej jag heter Hanna och jag är sEg

Oj, nu var det länge sen jag skrev.
SÅ typiskt mig, har helt enkelt glömt bort bloggen litegrann.
hehe.
Idag träffade jag finaste hulkis & finaste fAnis. Vi fikade, muuums!
var även i skolan... hehe. gAlen klass man har.
Och våra smeknamn är väl inte helt okej.
Ölpinne... någon som fattar? :)

Och ... snart är det HÖSTLOV! fyfan va värt! Då är ju 1/4 av ettan avklarad, om jag inte har helt fel? :)
Håller på att rita en "skräckbild" på esteten, hhehhe, läskigt...... inte.
jaja, har inget vettigt att skriva..

Shit vilket virrigt inlägg... orka mig.
nej exakt.

Skola imorn, måste sova.
Godnatters.
PUSS.

Kommentarer
Postat av: Emelie

sv: BRA! då hörs vi om det helt enkelt! :D ja juste! vi måste hålla det vi sa till mattis ju, grammisgrammisgrammis YEY!

2009-10-24 @ 19:24:30
URL: http://eemelies.blogg.se/
Postat av: jennifer

Jag SAKNAR dig!

2009-10-24 @ 20:28:06
URL: http://jjempas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0