You just made my day.

Jag är dålig på att blogga. Kanske inte min grejj, men skitsamma.

Har varit jättedeppig&nere senaste dagarna... höst. Blir ofta så på hösten. Inte förra hösten, då had ejag ju saker att tänka på, saker att göra. Då åkte jag ju fortfarande på spelningar och tänkte inte på så mycket annat.
Jag levde nästan i någon slags trygghet.
Jag hade alltid Fanny med mig. I skolan, på fritiden. Vi var så självklara.
Och det med spelningar. Det var nog dne största tryggheten, och man lixom.. passade in där. Ingen dömde riktigt.

Och jag är så otroligt rädd för att inte passa in, för att folk ska tycka att jag är förmycket, eller förlite. Jag är inte tillräkligt fin. Och bra. Och ... jagvetinte.

Alex gjorde min kväll kan jag lungt säga. "man ska aldrig försöka passa in för mycket för det är då man känner sig som mest utstött."
Tänk om alla killar kunde vara så öppna. Fan va skönt de hade varit.
TACK. verkligen.


.... Nu orkar inte jag blogga mer. Men denhär veckan SKA bli bra. SKASKASKA.

Kommentarer
Postat av: alice

du behöver inte oroa dej hanna. du är tillräckligt fin, finare än tillräckligt. och du är brabrabrabrabra (jag kan fortsätta i oändlighet).

tro aldrig något annat <3

2009-10-26 @ 10:07:54
URL: http://alicef.blogg.se/
Postat av: hannah

svar: ja, exakt. det är SÅ det är.

Det är inte så att jag inte vill att folk ska vara arga på mig så jag försöker fixa det, så är det verkligen inte.

2009-10-29 @ 19:01:45
URL: http://hannahgezelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0