life goes on without you baby..

Livet rullar på. Ja tänk för att det gör det.
Det rullar nog på utan dig. Jag klarar mig.

Det är bra. Allt känns bra faktiskt.
Idag var jag med Fanny. Vi köpte hårfärg, precis som det ska vara.
Och på fredag ska jag till carrÅ, och vi ska ha det så najs.
Och imorrn ska jag till skolan, och det är inte jätteroligt. Men jag ska pussa på Signe.
Som det ska vara helt enkelt.

Och jag är så jävla kär.
Jag är kär i livet, och i cappuccino, och i kläder.
Och jag känner att jag klarar mig fan utan dig ifall du klarar dig utan mig.
Och det verkar du ju göra.
Och låt oss glömma att jag är ledsen över att du inte ser mig som jag ser dig.
För det spelar egentligen ingen roll.
Ingen roll alls.

Godnatt mina fina vänner! <3

Kommentarer
Postat av: Lisa

sv. jaa jag med :)

2009-09-30 @ 15:28:02
URL: http://lisals.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0